کارت گرافیک ایسوس TUF RTX 3060 Ti OC 8GB ا ASUS TUF RTX 3060 Ti OC 8GB Gaming Graphics card

22,750,000 تومان

  • گارانتی ترابایت 24 ماهه ، گارانتی ایران اسلات
  • رابط اتصال: PCI Express 4.0
  • ظرفیت حافظه : 8 گیگابایت
  • نوع حافظه: GDDR6
  • HDMI:دو عدد
  • DisplayPort: سه عدد
  • تعداد مانیتور قابل اتصال: چهار عدد

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: HTP-AS36 دسته: برچسب:

توضیحات

ایسوس در طراحی و دیزاین کارت گرافیک RTX 3060 Ti OC دقت بالایی را به خرج داده و جوانب و زوایای مختلف را برای بالا بردن کیفیت و طول عمر آن در نظر گرفته است. یکی از مواردی که در طراحی این محصول در نظر گرفته شده یک روکش آلومینیومی برای مستحکم کردن و افزایش حفاظت و ماندگاری آن می باشد. در قسمت زیرین کارت، طراحی به گونه ای در نظر گرفته شده که باعث پیشرفت های چشم گیر آن شده است. کارت گرافیک 8 گیگابایتی ایسوس یک دریچه بزرگ برای خنک نمودن و دور کردن گرما از آن دارد، این دریچه اجاره می دهد تا هوای گرم به جای بازیافت مجدد در کولر GPU از سمت اگزوز شاسی خارج شود. در ساخت براکت های ورودی و خروجی کارت گرافیک RTX 3060 از فولاد ضد زنگ استفاده شده تا هم از درگاه ها محافظت کند و هم یک پایه ایمن تر برای آن ایجاد کند.

سیستم خنک کننده مبتنی بر تکنولوژی Axial
ایسوس برای اطمینان از پایداری کارت گرافیک و سیستم شما و اطمینان یافتن از این که بیشترین بهره را از تجهیزات خود می برید راه حل های خاصی را طراحی کرده و چالش های پیش روی شما را از بین می برد و بر همین اساس در کارت گرافیک RTX 3060 TI OC از یک سیستم خنک کننده مناسب استفاده کرده است، که این سیستم مبتنی بر تکونولوژی Axial می باشد و از سه فن بلبرینگ دو تایی که در سه طرف آن واقع شده اند تشکیل شده است، در کارت گرافیک 8 گیگابایتی ایسوس دو فن بیرونی به یک سمت و در خلاف جهت عقربه هاب ساعت می چرخند اما فن مرکزی در خلاف جهت آنها می چرخد و این نحوه چرخش متفاوت باعث کاسته شدن از لرزش های دستگاه می شود و با حالت توقف 0 دسی بلی که برای آن در نظر گرفته شده دمای فن ها را زیر 50 درجه حفظ می کند و کمترین میزان مصرف برق را دارا می باشد. سیستم خنک کننده ذکر شده خواسته های حرارتی نویدیا را برطرف کرده و با خنک نگه داشتن سیستم باعث افزایش طول عمر و کارایی آن می شود.

طرحی 2.7 اسلات در کارت گرافیک ایسوس RTX 3060 Ti OC
ایسوس برای کمک بیشتر به خنک ماندن کارت گرافیک TUF RTX 3060 و دور کردن گرما از آن هنگامی که به مدت زیادی و برای فعالیت های طاقت فرسا از آن استفاده می کنید طراحی جالبی به کار برده و گرمای تولیدی را انتقال داده و سیستم را خنک را می کند. سیستم پخش کننده گرما چیزی است که ایسوس در ساخت کارت گرافیک 8 گیگا بایتی خود به کار برده و این سیستم کارامد گرمای تولیدی را به لوله های حرارتی که روی کارت گرافیک طراحی شده منتقل کرده که این انتقال توسط باله های پشتی انجام می گیرد، که بیستر فضای خالی طراحی 2.7 اسلات این TUF Gaming ایسوس را پر می کند و به این ترتیب از کمترین فضای خالی استفاده می کند و راحت روی مادربورد نصب می شود و به این ترتیب یکی از بهترین های این عرصه می باشد.

قطعات مورد استفاده در کارت گرافیک TUF
در ساخت کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX 3060 TI-OC از قطعات و اجزای با دوام و جنس عالی استفاده شده است که در بالا بردن سطح کیفی این محصول بسیار مفید بوده به گونه ای که تا سال ها می تواند نقش یک کارت گرافیک خوب و با کیفیت را برای شما بازی کند. علاوه بر چوک های بالای قفسه و MOSFET ها که جنس و داوام عالی و نصب بی عیب و نقصی که دارند، در ساخت TUF Gaming ایسوس مدل RTX 3060 از خازن هایی با کیفیت فوق العاده که درای گواهینامه درجه نظامی هستند استفاده شده تا این محصول سطحی بالا و عالی در میان انواع دیگر کارت های گرافیک داشته باشد. قطعات مختلف بر روی برد مدار چاپی یا PCB این کارت ویدیویی که مخفف عبارت (Printed Circuit Board) می باشد و یکی از اجرای مهم و کاربردی در کارت های گرافیک است و نوع آن تفاوت بسیار بالایی در کارکرد و کیفیت محصول ایجاد می کند با استفاده از فرایند تولید خودکار پیشرفته Auto-Extreme توسط اتصالات صاف، لحیم کاری و چسبانده شده اند و در آن تمام خطاهای انسانی از بین رفته و کارت گرافیکی است که برای پاسخ گویی عالی به تمام نیازهای شما طراحی شده است، به گونه ای که برای اطمینان حاصل کردن از بی عیب و نقص بودن آن تحت ازمایش های 144 ساعته قرار گرفته است.

فناوری های به کار رفته در TUF Gaming ایسوس
Asus در ساخت کارت گرافیک RTX 3060 TI OC 8GB از فناوری ها و قابلیت های متنوعی برای ارائه خدمات متنوع و گیمینگ پر هیجان و بدون توقف استفاده نموده است. یکی از این فناوری ها همکاری با wtfast برای ارائه تاخیر بسیار اندک در ورودی هنگام بازی می باشد، که تنها با پرداخت حق اشتراکی اندک می توانید به مدت 6 ماه از VPN قدرتمند WTfast استفاده کنید. WTfast در واقع یک VPN غیر معمول است که کل ترافیک وب شما را از طریق سرورهای خود هدایت نمی کند، بلکه تنها ترافیک بازی های آنلاین را کنترل می کند، این شرکت مجموعه سرورهای خود در سراسر جهان را شبکه جهانی بازیگران (GPN) نامیده و ادعا می کند این شبکه یک مسیر بهینه شده برای کاهش پینگ و به حداقل رساندن اتصالات قطع شده ایجاد می کند. لذا با خرید کارت گرافیک ایسوس RTX 3060 با قیمتی مناسب بهترین تجربه گیم پلی با تصاویری سریع و بدون تاخیر را برای خود خلق خواهید کرد و بازی های آنلاین را با سطح بالایی از روانی و بدون بریدگی انجام خواهید داد. Xsplit از دیگر برنامه هایی است که در ساخت کارت گرافیک TUF Gaming 8GB به کار رفته است و با استفاده از کوکی ها تجربه کاربری فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند و به گیمرها این امکان را می دهد تا تصورات و اشتیاق های خود را به داستان های جذاب تبدیل کنند و کیفیت صدا و فیلم بی عیب و نقصی را به آنها ارائه می دهد و تاخیر کم در گیم پلی و تجربه ای صاف و روان را در اختیار آنان قرار می دهد. Xsplit ابزاری سریع برای ایجاد یک پخش حرفه ای است.

جمع بندی و توصیه خرید
کارت گرافیک RTX 3060 Ti OC از جمله بهترین کارت های موجود در بازار بوده که میزان 8 گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 و رابط حافظه 256 بیتی و پهنای باند یا سرعت 14 گیگابایت را ارائه می دهد و از کارت های گرافیک مخصوص گیمینگ می باشد و با دارا بودن فناوری ها و برنامه های مختلفی از جمله WTfast و Xsplit بازی هایی روان و صاف و بدون بریدگی و لکنت را در اختیار گیمرهای حرفه ای قرار می دهد و بدون هیچ گونه مشکلی و با نهایت لذت می توانید به انجام بازی های آنلاین بپردازید. موتور به کار رفته در آن از نوع Nvidia Geforce RTX 3060 Ti بوده و دارای 4864 هسته پردازشی و معماری Ampere می باشد. قیمت کارت گرافیک ایسوس TUF RTX 3060 در مقایسه با سرعت پردازشی بالا و فناوری های متنوعی که ارائه می دهد بسیار مناسب بوده و خرید آن بهترین گزینه برای گیمینگ پر هیجان و صاف و روان می باشد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

گارانتی 24 ماهه ایران اسلات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت گرافیک ایسوس TUF RTX 3060 Ti OC 8GB ا ASUS TUF RTX 3060 Ti OC 8GB Gaming Graphics card”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up